Sosiale media het ontplof nadat die Suid-Afrikaanse lugdiensmaatskappy FlySafair erken het dat hy vlugte oorbespreek.

Die omstredenheid het begin toe ‘n kliënt sy frustrasie op X gedeel het nadat hy by ‘n lughawe meegedeel is dat daar nie sitplekke beskikbaar is nie, alhoewel hy ‘n vlug bespreek het.

Volgens HeraldLIVE het FlySafair om verskoning vir die ongerief gevra en verduidelik dat oorbespreking ‘n algemene praktyk in die maatskappy is ten einde pryse bekostigbaar te hou.

Hulle voeg by terwyl hulle die belangrikheid daarvan verstaan ​​dat passasiers hul bestemming betyds bereik en op die vlug waarvoor hulle betaal het, oorboek hulle ​​vlugte om te verseker hul kaartjies bly so bekostigbaar as moontlik. Dit gesê, bied hulle wel vergoeding vir passasiers wat nie die vlug wat hulle bespreek het, kon neem nie.

error: Inhoud is beskerm !!
×

Rosestad, Waar jy wil wees, trots in Afrikaans

×